
© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe. More information at www.inclusion-europe.eu/easy-to-read”
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach w skrócie GOPS w Gorlicach.
GOPS zajmuje się:
- Pomocą społeczną z terenu Gminy Gorlice,
- Funduszem Alimentacyjnym,
- Przemocą w Rodzinie
- Obsługą świadczeń rodzinnych,
- Obsługa świadczeń pielęgnacyjnych, wychowawczych
- wypłatami zasiłków,
- sprawami kadrowymi,
- tworzeniem materiałów dla Rady Gminy dotyczących Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
- współpracą z innymi jednostkami,
GOPS znajduje się przy ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice.
Jest on czynny od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30.
Aby załatwić swoją sprawę nie trzeba przychodzić do siedziby.
Można napisać zwykły list lub przesłać e-mail.
Adres pocztowy to: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gorlice,
ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice.
Adres poczty internetowej to: gops.gorlice@post.pl.
Można też zadzwonić na numer telefonu: 18 353 75 74.
GOPS jest jednostką budżetową Gminy Gorlice.



